Mesafeli satış sözleşmelerine tabi olarak, tüketicinin ürün tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkı bulunmaktadır.
Bu hakkın kullanılabilmesi için:
Tüketicinin, cayma hakkını kullanmak istediğine dair açık bir bildirimi, ya mağaza üzerindeki iade talep formu aracılığıyla ya da yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı yoluyla (ör. e-posta) şirketimize iletmesi gerekmektedir.
Aşağıdaki durumlarda iade kabul edilir:
Beden, ölçü veya özelliklerin uyumsuzluğu
Ürün görseli ya da açıklamalarıyla uyuşmama
Üründe üretim kaynaklı kusur (yırtık, yanık, kırık vb.)
Herhangi bir sebeple müşteri memnuniyetsizliği
Ürünün kullanılamayacak durumda olması
İade için gerekli şartlar:
Ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde iade başvurusu yapılmalıdır
Başvuru tarihinden itibaren en geç 10 gün içinde ürün kargoya verilmelidir
Ürün kullanılmamış olmalı, orijinal ambalajı ve tüm aksesuarları ile birlikte gönderilmelidir
Fatura veya fotokopisi mutlaka pakete eklenmelidir (kurumsal faturalar için iade faturası şarttır)
Ürün kutusu zarar görmeyecek şekilde ek koruma kutusuyla gönderilmelidir
İade edilen ürün onaylandıktan sonra, ödeme 14 gün içinde orijinal ödeme yöntemiyle iade edilir
Hediye çekleri aynı süreyle yeniden aktive edilir
Taksitli ödemelerde, bankanızın prosedürüne göre aynı şekilde taksitli iade yapılır
Talep edilirse, iade bedeli yerine 60 gün geçerli alışveriş çeki düzenlenebilir
Aşağıdaki ürün gruplarında cayma hakkı kullanılamaz:
Tüketiciye özel üretilmiş ürünler
Çabuk bozulan ya da son kullanma tarihi geçen ürünler
Sağlık ve hijyen nedeniyle iadesi uygun olmayan ürünler (iç çamaşırı, biberon, emzik, anne ürünleri vb.)
Ambalajı açılmış kozmetik ve kişisel bakım ürünleri
Kullanılmış, yıkanmış veya zarar görmüş ürünler
Ayıplı olduğu belirtilmiş özel indirimli ürünler
Kitap, yazılım, CD/DVD gibi dijital ürünlerin mühürlü ambalajı açılmışsa
Tüketicinin onayıyla hizmetin başlamış olması
Tüm ürünler ithalatçı veya üretici garantisi altındadır
Arızalı ürünler yetkili servise veya firmamıza fatura ile birlikte gönderilmelidir
Üretim hatası olan ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir
Kullanıcı hatasından kaynaklı arızalarda kargo müşteriye aittir
Üründe değer kaybına sebep olan hatalar müşteriye aittir ve zarar oranında tazminat talep edilebilir
Normal kullanım sonucu oluşan değişikliklerden müşteri sorumlu değildir
Kötü kullanım varsa, iade tutarından mahsup yapılabilir
Ticari amaçlı veya kurum adına yapılan alışverişlerde cayma hakkı geçerli değildir
Kurumsal iadeler için mutlaka iade faturası düzenlenmelidir
XO Kids Tekstil Sanayi İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi
Vergi No: 8450619242
MERSİS: 0845061924200001
Fatih V.D
Adres: Akşemsettin Mah. Fevzipaşa Cad. 61:A, 34080 Fatih / İstanbul
Telefon: 0212 531 00 00 — 0850 532 47 17
E-Posta: iletisim@xokids.com.tr
İade Talep Linki: www.xokids.com.tr/returns